پس كي بود؟

Image and video hosting by TinyPic

نمي دانم باور مي كنيد يا نه اما از حدود تا بحال دوهزار و خورده اي نفر پرسيدم (اقوام، دوستان، آشنايان، در اينترنت و …) كه چرا به احمدي نژاد راي دادي؟! حدود 75% به من جواب دادند كه ما اصلاً راي نداديم، 20% گفتند كه ما به احمدي نژاد راي نداديم و حدود 5% هم گفتند كه ما به او راي داديم تا آيت ال.. كوسه راي نياورد.

خوب با كمي حساب سر انگشتي ميگوئيم خوب بالاخره دوهزار و اندي نفر، درصدي از اين جمعيت 70-80 ميليوني است ديگر! وقتي 75% از آنان اصلاً حضور در انتخابات را تكذيب ميكنند پس چه كسي در اين انتخابات شركت كرده است من نمي دانم! گاهي حتي شك ميكنم كه نكند من نيز خودم شركت كرده ام؟! و شايد دكتر با راي من انتخاب شده و سريعاً به كشوي ميزم رجوع ميكنم و با برداشتن شناسنامه، در آن مهر انتخابات ننگين 84 را جستجو ميكنم و بعد از كسب اطمينان از دست نداشتن در اين جنايت ملي،… يك نفس عميق ميكشم و ميگويم:‌»آخيش… لااقل من نبودم!»

اگر من نبودم، شما هم نبوديد خوب اين آقا چطور رئيس جمهور شدن، كه حالا نگران آن باشيم كه هر بار ايشان بالاي منبر ميروند چيزي نگويند كه موجب سكته و ايست قلبيمان گردد. آقا برگشته گفته دختر جواني با همكاري برادرش در منزل(!) موفق به توليد انرژي هسته اي شدند! تازه ان هم با خريد ملزومات از بازار! ميخواهم بدانم در كدام بازار ما اورانيوم غني شده ميفروشيم؟ و يا كدام بازار قطعات يدكي رِاَكتور هسته اي در اختيار دانش آموزان قرار ميدهد؟! يا از آن سخنراني دلربايش در رشت بگويم كه حتي صداي استاندار رشت را نيز در آورد! حالا اين ها تازه جلو سوتي هاي ايشان رقمي محسوب نميشود!‌

در همين راستا توجه شما رو به شعر از استاد بزرگ طنز سياسي عمو هادي خرسندي جلب ميكنم. كه در سايت ايشان بود و چون ف.ي.ل.ت.ر شده شايد خيلي ها نبينند.

Image and video hosting by TinyPic

ببين چه معصوم خوابيده – ساکت و آروم خوابيده
جه بی‌ریا و ساده – ساده و بی‌افاده
کیه خوابیده اینجا؟ – این احمدی‌نژاده
انگار که خیلی خسته‌س – وظایفش زیاده
قبل از اینکه بخوابه – دستوراتشو داده:
معلمارو بزنین – به انفرادی ببرین
زنهارو زندونی کنین – کله‌شونو خونی کنین
راننده‌ها کتک میخوان – رو زخماشون نمک میخوان
من احمدی‌نژادم – مرد دهن گشادم
تیر خلاص‌زن بودم – هنوز نرفته یادم
تیر خلاص هرکی میخواد – میتونه جیکش دربیاد
قتل و قتال کارمه – خنجر پر شالمه
آهای آهای سلیمون – قالی‌رو بکش تو ایوون
گوشه‌ی قالی کبوده – اسم حاجیت محموده
محمود باغ بالا – سرکرده‌ی شغالا
شغال خندون کجا رفت – قند تو قندون کجا رفت
شغال پسته‌خور کو – با هفت قطار شتر کو
بگو پس از طهارت – بیان بیان زیارت
هاله‌ی نور دارم من – کک به تنور دارم من
عاشق دوز و کلکم – از همه بالاترکم
آتیش داری بالاترک – حشیش داری بالاترک
تو منقل رهبریه – زغال سینه کفتریه
رهبر چی گفت؟ گفت خوش باش – گرم بکش بکش باش
گفت خستگیتو در کن – بعدش منو خبر کن
اینجا دراز کشیدم – تو فکرای جدیدم
چه جور خوابیدم، ببینین – چه خوابها دیدم ببینید
میخوام کار جدید کنم – چنگیزو روسفید کنم ….

 

-So Say We All-

ハルマゲドン

~ توسط Winterborn در آوریل 9, 2007.

پاسخی بگذارید

 
